logo

פתרונות הצללה להשכרה

אירועים חיצוניים שמתקיימים באוויר הפתוח ותחת כיפת השמיים, זקוקים למרות הכל למעין "מבנה" או תיחום ביניהם לשמיים ולמזג האוויר המשתנה.

כדי לאפשר זאת, ישנם מגוון פתרונות הצללה להשכרה שאפשר ליישם על מנת לספק מקום מרכזי לחגיגה וההפקה ולהוות תחליף איכותי לכל אולם אירועים או מתחם סגור אחר.

מהם אותם הפתרונות וכיצד מיישמים אותם?

פתרונות הצללה להשכרה – הצללה הוא אמצעי חשוב לכל אירוע

הצללה לאירועים נשמעת כמו עניין פשוט: בסך הכל לוקחים יריעה גדולה, מותחים אותה מארבע קצוותיה וזהו זה – יש לכם אוהל הצללה מוכן ומזומן לכל סיבה למסיבה.

אלא שבפועל, כדי להעביר את האירוע בשלום אבל גם בשביעות רצון גבוהה וחיוך מאוזן לאוזן, דרושים פתרונות הצללה להשכרה שמספקים מראה דומיננטי, מרשים ומושך, שלא רק נראים מעולה אלא גם עושים עבודת הפרדה אמיתית בין חוגגים לשמש הקופחת שבחוץ או הרוח שהופכת למטרד.

כיום אין אירועים חיצוניים שמכבדים את עצמם, שאינם משתמשים באוהלים או רשתות להצללה.

מיום ההולדת בהפתעה על החוף ועד לפסטיבלי המוזיקה הגדולים בעולם – אפשר למצוא מגוון רחב של אפשרויות, הממזגים בין האוויר הפתוח והטבע סביב לבין אדם וסיבותיו האישיות לשמוח.

מיד תראו כיצד פתרונות ההצללה השונים הופכים את מקום החגיגה למסודר יותר ונוח בהרבה.

מקימים לכם אירוע בטבע מאפס

בבמבוק פתרונות הצללה תמצאו רשתות וציליות שמסננות את השמש בכל אזור פתוח וכן אוהלים ויריעות סגורים או חצי סגורים, שמתאימים למזג אוויר קריר או להשתתפות של קבוצה גדולה של אנשים במקום חיצוני פתוח.

בנוסף תוכלו להיעזר בנו כדי לארגן מא' ועד ת' לוקיישן מהפנט ויוצא דופן, בו גם פינות הישיבה ועיצוב חוויית האירוח מהווים חלק בלתי נפרד מהאווירה והתחושה במקום.

נשמח להציע לכם פתרונות הצללה להשכרה במגוון רחב של גדלים, כולל אקססוריז וציוד נלווים כמו שמשיות, מוטות עיגון וקיבוע ליריעות הגדולות וכן ליווי מקצועי בשטח עד להקמה מלאה של המתחם.

האפשרויות שלנו מתאימות לכל סוגי האירועים כמו אירועי חברה וימי גיבוש, חתונות, הפקות ימי הולדת והצעות נישואין מיוחדות, סדנאות וימי עיון מיוחדים, ירידים, מסיבות ועוד.

הצוות שלנו ידאג להתאים בין פרטי האירוע ודרישותיו לפתרונות ההצללה הרלוונטיים וליישם אותם כך שיעקבו אחרי הקונספט ומסרי האירוע.

פתרונות ההצללה שלנו לוקחים חלק באירועים רבים לאורך השנה, כולל בימים קרים וגשומים.

ישנם מצבים שבהם נוכחותם של המשתתפים איננה רשות כמו למשל כנס או אירוע ממקום העבודה, מה שמצריך בכל מקרה מענה יעיל שאותו יש לתכנן לפרטי פרטים כדי ליצור מקום מוקפד אך נינוח ומוגן מפני התנאים החיצוניים.

אירוע בחורף או בקיץ?

לא פעם פתרונות הצללה להשכרה הם אלו שקובעים את הצלחת אותם האירועים: האם יש טעם להשתמש בציליה מסורגת כדי שהמוזמנים שמתחתיה יספגו מעט מהשמש הטובה?

האם עדיף להקים אוהל פתוח אך עם יריעה אטומה כדי להימנע מגשם בלתי צפוי? האם כדאי להסתפק בשמשיות כדי לאפשר לאורחים לבחור את מידת החשיפה האישית לתנאים הסביבתיים?

כמובן שכל אלו מבוצעים בשיקול קפדני ומדויק ככל האפשר עם תנאי מזג האוויר והאקלים הקיים באותו המקום ולכן באים בהלימה אחת עם ציוד רלוונטי לאותו האירוע כמו מחצלות ופינות ישיבה מתאימות, פטריות חימום, פתרונות תאורה, במות לאירועים ועוד.

צוות המומחים של במבוק יסייע לכם לרקום את סט הפתרונות האידיאלי עבור האירוע שלכם והתקציב הקיים ולדאוג להפקה מנצחת, מבלי להתפשר על המיקום הרצוי.

סוגים של פתרונות הצללה להשכרה

אם חלמתם על חתונה אביבית במדבר או שקלתם יום גיבוש בעונה הקרה, יש לנו מגוון פתרונות הצללה להשכרה שיתאימו לכם.

חברת הפקות אירועים המספקת אפשרויות שונות תסייע לכם למצוא את האפשרות המתאימה ביותר לסוג האירוע, מאפייניו והקונספט הקיים. לפניכם כמה סוגים של פתרונות הצללה לאירועים שונים:

רשת צל – רשתות צל נחשבות לפתרון חסכוני ויעיל מפני שמש ולעתים גם מפני לחות.

היא מגיעה במגוון רחב של גדלים כך שאפשר להתאים אותה לכל סוגי האירועים והתצורות שלה מגוונות למדי, כך שאפשר "לשחק" איתן בהתאם לאופי האירוע ולספק מראה מעניין ומושך ולא רק "בלוק" של צל.

אוהל פתוח/ חצי פתוח – האוהלים יוצרים תיחום איכותי ומספק לכל סיבת התכנסות של קהל ומשתתפים, תוך שהם מגנים במידה מסוימת גם על הפרטיות.

כאשר הם ממוקמים בטבע, הם יוצרים חציצה טובה עם הסביבה.

סוכות/ חופות – מתאימות מטבען לחתונות, הצעות נישואין ולעתים גם ימי הולדת או הפקות משפחתיות שדרוש בהן אמצעי מעוצב ומסוכך שלוכד את הפוקוס.

שמשיות – פתרונות הצללה זולים מתקבלים לא פעם בדרכים יצירתיות.

השמשיות מתאימות לאירועי בטן גב ואתנחתא שבהם האורחים בוחרים את דרכי הבילוי שלהם במקום.

הן מתחברות מאוד לפינות הזולה והאירוח השונות וכמובן לאירועים בקונספט של ים וספא.

סגירת חורף – אמצעי הרמטי ומוגן לאירועי החורף, בו אנו מקימים ביתן שלם ונטוע באדמה.

פתרונות הצללה להשכרה – שאלות תשובות

  • מהם פתרונות ההצללה הפופולריים ביותר?

רשתות הצל נחשבות לפריטים המושכרים ביותר, הודות ליכולתן לסוכך על ראשי המשתתפים בכל מקום תוך כדי העמדה פשוטה ומהירה.

  • האם יש פתרון לכל סוגי השטח?

חברת במבוק תגיע לבדוק את המיקום ולהעריך את האפשרות להתקין בו פתרון איכותי ועמיד.

עקרונית, שטח מישורי, חלק ונקי הוא המקום האידיאלי ביותר לכל סוגי ההצללה.

תמונת מחבר

במבוק הפקות אירועים הוקמה בשנת 2010 ושמה לעצמה מטרה לתת מענה איכותי ויעיל לכל סוגי האירועים. אנו נותנים דגש מעל הכל על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח ודרישותיו.

מתעניין בנושא מסויים?
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא: