logo

חתונה זולה בטבע

לארגון חתונה זולה בטבע

אנו מתמחים בהקמה והשכרה של כל סוגי הצללות לאירועים, הצללות וקירויי קבע, ואוהלים מכל הסוגים לכל מטרה.

בשמש או בגשם, במדבר או בנחל, בטבע או גן אירועים, אנו נותנים מענה מקצועי, מהיר ואסתטי.

ציוד לאירועים בקונספט קצת שונה מהרגיל.

אנו משתדלים לעבוד עם חומרים טבעיים ומייצרים את כל הציוד שברשותינו במו ידינו.

האהבה הגדולה שלנו לטבע ואירועים מתבטאת בשילוב החומר, החזון שלנו, והחלומות שלכם…

 

חתונה זולה בטבע – איך נוזיל?

אנו מספקים לכל לקוח שירות אישי המותאם לצרכיו והגדרות התקציב שלו.

יש מגוון דרכים בהן ניתן להוזיל את עלויות החתונה שלכם, מהן כל אחד יכול לבחור באפשרויות המתאימות לו, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • משך האירוע – נכון שבטבע אינכם מוגבלים בזמנים ואתם יכולים לקיים את האירוע עד אור הבוקר, אולם יש לקחת בחשבון שאירוע ארוך מעלה את שכר הטרחה עבור ספקים ועובדים הנשארים בשטח יחד עמכם.
  • מורכבות לוגיסטית – פריסות שטח לאירוע מוצעות ברמות לוגיסטיות שונות המגיעות עד למבצעים מורכבים ויקרים ביותר. על ידי בחירה בהפקת לוגיסטית כמה שיותר בסיסית ופשוטה, תחסכו באופן ניכר בעלויות האירוע.
  • תפריט – ככול שתפריט המנות והמשקאות בחתונה בשטח שלכם יהיה יותר מורכב ועשיר כך גם עלותו תעלה בהתאם. כמו כן יש הבדל במחיר בין מנות שיש רק לחמם באירוע לבין מנות שיוכנו באירוע עצמו.
  • כמות מוזמנים – כמו באולם גם בחתונה בשטח, ככול שתזמינו יותר אנשים כך עלות האירוע תעלה בהתאם, למשל עבור מנות אוכל, הזמנת פתרונות ישיבה והצללה והשכרת שירותים ניידים.

אנו מתמחים בסגירות חורף מחומרים חסיני מים כמו pvc ויריעות פוליאסטריות נוספות, וכמו כן הצללות קבועות מרשתות צל בעלי מרקמי צפיפות והצללה שונים בשילוב קונסטרוקצית אלומינום, ברזל ועץ.

ארגון חתונה בטבע אינו עסק פשוט וגם לא מאוד זול, שכן נדרש תכנון וארגון מקצועיים עבור שורה ארוכה של פרטים שיש לקחת בחשבון.

יחד עם זאת, בחברת במבוק הפקות אירועים בע"מ, המתמחה בהפקת חתונות בטבע עבור מחירים הוגנים וכדאיים, יוכלו לתכנן עבורכם חתונה זולה בטבע המתאימה להגדרות התקציב שלכם.

לארגון חתונה זולה בטבע מותאמת במיוחד עבור הרצונות והגדרות התקציב שלכם, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם במבוק הפקות בטלפונים 054-8042330 ו- 054-4753024 או במייל info@bambuk-e.com.

תמונת מחבר

במבוק הפקות אירועים הוקמה בשנת 2010 ושמה לעצמה מטרה לתת מענה איכותי ויעיל לכל סוגי האירועים. אנו נותנים דגש מעל הכל על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח ודרישותיו.

מתעניין בנושא מסויים?
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא: