logo

השכרת אוהלים לאירועים בצפון

יש לכם אירוע פרטי או עסקי ואתם נדרשים להשכיר עבורו אוהל? עם חברת במבוק הפקה וציוד לאירועים תזכו במענה שלם לצרכיכם, בהיותה מחזיקה במלאי גדול של אוהלים לאירועים בצפון מכל סוג וגודל.

מהמלאי כל לקוח יכול לאתר את האוהל המתאים לצרכיו, תנאי השטח, אופי האירוע ועונת השנה.

אחד האמצעים היותר מבוקשים להפקת אירוע בצפון בשטח הוא השכרת אוהלים מחברתנו.

פתרון זה כל כך מבוקש מכיוון שאוהלים מספקים מבנה זמני לצרכי קירוי שהינו מהיר להקמה וזול להשכרה, אינו נדרש באישורים מהרשויות ואינו פוגע בסביבה.

ואם לא די בכך מדובר בפתרון אסטטי התורם לחזות האירוע, המוצע במבחר גדול המאפשר התאמה לכל אופי וגודל של אירוע ולכל תנאי שטח ומזג אוויר.

מבחר גדול של אוהלים

חברתנו המתמחה בפתרונות הצללה לאירועי שטח, מחזיקה במבחר גדול ואיכותי של אוהלים בצפון.

המבחר מאפשר התאמה לכל צורך לרבות בכל הקשור לרמת אטימות ובידוד, רמת אוורור, לכל תנאי שטח, לכל מזג אויר, אופי של אירוע וגוון מבוקש.

כך למשל תוכלו לשכור מאתנו אוהלים מעוצבים לאירועים פרטיים ועסקיים, אוהלים המתאימים לטיפולים, לסדנאות, למסיבות ריקודים, וכן אוהלים לפסטיבלים, למסיבות, לינה בשטח או על חוף הים, לאירועי חברה, אוהלי קונסטרוקציה ועוד.

מעוניינים בהשכרת אוהלים לאירועים בצפון?

מעוניינים להשכיר הצללות לאירועים או השכרת אוהלים לאירועים בצפון, ולקבלת עוד מידע ויעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת במבוק הפקה וציוד לאירועים בטלפונים 054-8042330 ו-054-4753024 או במייל info@bambuk-e.com.

תמונת מחבר

במבוק הפקות אירועים הוקמה בשנת 2010 ושמה לעצמה מטרה לתת מענה איכותי ויעיל לכל סוגי האירועים. אנו נותנים דגש מעל הכל על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח ודרישותיו.

מתעניין בנושא מסויים?
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא: