logo

שירותי השכרת אוהלים בצפון למגוון צרכים

חברת במבוק הפקה וציוד לאירועים מתמחה בפתרונות הצללה לאירועים בשטח, ומספקת שירותי השכרת אוהלים בצפון עבור כל סוג, גודל ואופי של אירוע.

החברה מחזיקה במלאי גדול של אוהלים איכותיים, עמידים, בטוחים ומעוצבים, במידות, חומרים וצבעים שונים, המתאימים לכל תנאי שטח ומזג אויר, בין אם מדובר באירוע ביער, בים, אירוע בחורף או בקיץ, אירוע קטן או המוני ועוד.

החברה גובה עבור שירותיה מחירים הוגנים ומעניקה לכל לקוח שירות מקצועי תוך מחויבות ללוחות הזמנים.

אז למה צריך אוהל להשכרה בצפון?

הצפון הירוק וההררי מושך אנשים וגורמים רבים המעוניינים לקיים בו אירועים שונים.

לא אחת אירועים אלו נדרשים פתרונות הצללה וקירוי בדמות אוהלים להשכרה כפי שיש לחברתנו לספק.

אלו אוהלים המתאימים למגוון צרכים כמו שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • חתונה זולה בטבע– חולמים על חתונה אותנטית וייחודית בים, בפארק, על גדות נחל, על שפת הכנרת או הים התיכון, בחורש או ביער? אנו נספק לכם אוהל אירועים מפואר ומרשים, מותאם לצרכי האירוע, אופיו ומספר המשתתפים בו בין אם מדובר בחתונה אינטימית באווירה כפרית או חתונת פאר רבת משתתפים.
  • יום כיף לעובדי החברה– מתכננים יום כיף לעובדי החברה בצפון עם מתחמי טיפולים, סדנאות וארוחה טובה? השכרת אוהלים מאתנו תספק לכם מתחם נוח, מוצל ומרווח עבור צרכי האירוע השונים.
  • לינה על חוף הים– רוצים להרגיש יחד עם חברים או בני משפחה הכי קרובים לים ולגלים? לא מוכנים להתפשר על תנאי הלינה שלכם? אנו נדאג להקים עבורכם אוהל מפנק, איכותי ועמיד, שתוכלו לבלות ולישון בו בנעימים על חוף הים.

השכרת אוהלים בצפון לאירועים

לשירותי הצללות לאירועים או השכרת אוהלים לאירועים בצפון לכל צורך ומטרה ובכל כמות וקנה מידה, ולקבלת מידע נוסף ויעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת חברתנו בטלפונים 054-8042330 ו-054-4753024 או במייל info@bambuk-e.com.

תמונת מחבר

במבוק הפקות אירועים הוקמה בשנת 2010 ושמה לעצמה מטרה לתת מענה איכותי ויעיל לכל סוגי האירועים. אנו נותנים דגש מעל הכל על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח ודרישותיו.

מתעניין בנושא מסויים?
שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא: